pondelok 27. augusta 2012

Kabelkové dobrodružstvo

Kúpila som si sandále, krásne, čierne kvietkované a asi po desiatich rokoch na podpätku vyššom ako 1 centimeter. A teraz k nim potrebujem kabelku – moja malá čierna kabelka už doslúžila a aj tak sa mi na leto čierna zdá trochu prísna. Prehľadala som pár obchodov i niekoľko internetových stránok, ale nenašla som nič, čo by sa mi páčilo a hodilo sa. Preto som sa rozhodla zase raz podstúpiť dobrodružstvo urob-si-sám. Už viem, čo chcem a výsledok vám samozrejme ukážem.

A čo vy, aká kabelka by sa vám páčila? Spoliehate sa skôr na značkové obchody alebo na seconhandy? Púšťate sa do DIY dobrodružstiev?

1 komentár:

  1. http://www.vjstyle.com/shop-womens-bags
    tu majú skvelý výber!
    ja som aj značková, aj seconhandová, aj DIYová! :)

    OdpovedaťOdstrániť