štvrtok 20. decembra 2012

Koláčová párty

Dnes máme v práci koláčovú párty – hneď potom, ako umyjeme okná (už sú fakt hnusné a až doteraz sa ich neoplatilo umývať kvôli stavebným prácam na firemnom dome i na dome oproti), máme sľúbený grog na zahriatie a  k nemu si robíme aj ochutnávku vianočných koláčikov...
Ešte mi ostal kúsok  nepečenej ríbezľovo-piškótovej torty z víkendu a k nej som pripravila ešte rýchle orechové slimáčiky z lístkového cesta.
Plát lístkového cesta som na tenko natrela hustou smotanou a posypala asi 4 lyžicami kryštálového cukru, potom mletou škoricou a nakoniec sekanými orechami. Potom som z oboch strán zrolovala dlhšie strany smerom ku stredu, rozkrájala asi na 2 centimetre hrubé rezy a reznou plochou položila na plech (na papier na pečenie). Dlaňou som ich pritisla a trochu roztlačila a potom asi štvrťhodinu piekla vo vyhriatej rúry. Ešte horúce som posypala troškou strúhanej čokolády.
Som zvedavá, čo povedia kolegyne... :-)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára